آموزش معلم
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی

صدیقه وحدت؛ یزدان چوبساز؛ صالح عریضاوی

دوره 7، شماره 1 ، تیر 1397، ، صفحه 57-85

https://doi.org/10.22054/ilt.2019.37983.355

چکیده
  با توجه به این نکته Walsh (2012) که تقویت مشارکت و تعامل فراگیران می تواند نقش مهمی در یادگیری زبان خارجی آنها ایفا کند، این مطالعه کمی و کیفی می کوشد تا برخی از نکاتی را که معلمان از طریق انتخاب و استفاده از زبان ، ایجاد و یا جلوگیری از اشتراک دانش آموزان در تعاملات مستقیم در کلاس درس درطی 800 دقیقه ضبط 10 معلم و فراگیران آنها در کلاسهای EFL با ...  بیشتر